miércoles, 21 de octubre de 2015

SAÍDA EXTRAESCOLAR Fragas do Eume

O curso pasado, debido ás inclemencias do tempo, quedounos pendente unha saída escolar para visitar un dos máis prezados tesouros que temos na bisbarra. Déixovos estes enlaces para que vaiades mirando e buscando información sobre o que vos ides atopar.
Por certo, vixiade ben o que traedes nas vosas mochilas de volta, non vaia ser que se vos cole algún Derdrín !!! Ha,ha,ha!!




Fragas do Eume Parque Natural desde 1997 Resultado de imagen de fragas do eume

7 comentarios:

  1. Hola,soy Celia.Estoy aprendiendo mucho sobre las fragas.

    ResponderEliminar
  2. Hola molan mucho los planos y mapas.

    ResponderEliminar
  3. Busquei moita información.☺

    ResponderEliminar
  4. Ola son Ainhoa. As fragas do Eume estuveron moi bonitas e divertídas.

    ResponderEliminar
  5. Me llamo Iker. Me gusto mucho
    el vídeo!!!

    ResponderEliminar
  6. Me llamo Iker. Me gusto mucho
    el vídeo!!!

    ResponderEliminar
  7. Hola soy Ainoa me gustaron mucho los juegos aunque falle en algunos.
    Tengo que praticar mas.

    ResponderEliminar